رباعیات حسانی 7

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دلم با غصّه هات آلوده کـــــــــــردی

یه عمری جان فدات بیهوده کـــردی

برو هر گز نمی خوامت بیایـــــــــی

چو می دانم تویی دل دوده کـردی

***

هنوز حلقه ی دیدارت تو دستم

هنوز راهِ وصالت را نبستـــــم

خیانت کار شد قلبت به جونــم

به آهِ دل پلِ پشتت شکستــــــم

***

برو کارت ندارم تا همیشـــــــه

برو کندم گلِ عشقت زریشـــــه

خدا حافظ برو برگشتنی نیست

شکستی قلبُ بخشیدن نمیشـــه

***

تو مدیونم شدی با این فــــــرارت

دلم پر پر شده دیدی کنــــــارت

خدا حافظ نمی بینی گـــــــلم را

اگر مردی دلم  قبر و مزارت

***

برو دیونه ای عقلی نـــــــــــــــــداری

برو مجنونی و بر نی ســـــــــــواری

دلم با تو شده از زندگی سیـــــــــــر

همش خسته همش خواب و خماری

***

خدا دل دادی و غم کردی آغــوش

دلم صدها مصیبت کرده سر پوش

همه عمرم شده درد و مذّلــــــــت

تنم زنده و لیکن مست و بیهوش

***

جاسم ثعلبی (حسّانی) 12/12/1391

 





:: برچسب‌ها:
رباعیات حسانی 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 1754
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : شنبه 12 اسفند 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی