بسّه دیگه rap

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بسّه دیگه rap

بسّه  دیگه . خسته  شدم .  از .  خندیدنت

فقط . جایِ . پایِ . من . مونده . توساحلت

تو  که  می بینی  . که .  قلبِ. من . دودیّه

دیگه  .  این  .  آخرین  .  خدا   حا. فظیّه

از   تو  کشیدم . تو عمرم . هزار درد .وبلا

شبا  .  تا  سحر .  داد . زدم  . خدا . خدا

تحمّلت . برام . سخت  شد . و دل نازیّت

دلُ .  شکستی  . با   این  . بچّه   . بازیّت

دیگه  .  اشکِ  .  من . نمی باره . از چشام

دیگه  .  آهِ   من . نمی ارزه  . از    صدام

برو  .  برو  .  گناهِ  .  من  .  به  .  گردنت

دیگه  .  عذابم  . نمی سازه  . با . موندنت

همینکه  .  تنها  .  بمونم . برام  یه . لذّته

خدایی   .  نگو  . که   .  برگردم  .  پیشته

جاسم ثعلبی (حسّانی) 14/04/1400

 

 





:: برچسب‌ها:
بسّه دیگه rap ,
:: بازدید از این مطلب : 1013
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : دو شنبه 14 تير 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی