ملامت نکن

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ملامتم مکن

دیگر در دلم جای نداری

راهت را گم کرده ام

راه وصالت خطرناک

احساس می کنم سخت است

دوست دارم بگردم

بپرسم

موی سرم را سفید کردم

از تحمل فراقت

شکستگی دلم و ببین

در عشقت گمراه

همه شادکام عشقند

ولی تو مبهوت دنیایی

در خواب خیالی به دنبالت گشتم

تا خوابت را بخرم

با آه و ناله

در تنهایی برایت چه اشکهایی ریختم

اشکی باقی نمانده

زمین چشم خشک شد

سبز های دشت وجودم گریان

چه پریشانی و اندوه

کاش صدایت را بشنوم

صدایی که عیش و نوش دلم شد

گر نیایی دلم جامه ی کفن خواهد پوشید

بیا میهمان دلم باش

میهمان مست دلان

ملامتم مکن

آن نیستم که حدس میزدی

آن گول خورده ی عبارات پنهانی

 

سروده جاسم ثعلبی 21/09/1390

 

 





:: برچسب‌ها:
ملامت نکن ,
:: بازدید از این مطلب : 1456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : چهار شنبه 28 دی 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی