# ترانه ی خاطر خواه

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

خاطر خواه

 

تو بگو که خاطرم برات عزیزِ

 

دل شکستنم واست لذیذِ

 

چه خبر سیر شدن چنگِ لبات

 

تو که رفتی نمی خواد اشکت بریزه

 

...

 

من اسیرِ تو شدم تو آهِ دردی

 

کوچه ول شدی چرا بی من می گردی

 

آخه این قول و قرارت بی مروّت

 

تو که دلسردی چرا راهم می بندی

 

...

 

جان من بگو چرا دلواپسی

 

تو دلت شده چرا مهرِ کسی

 

نگو افسرده شدم به یادِ تو

 

خاطراتِ تو شده دل هوسی

 

...

 

می بینم یه روز شاد و یه روز غمی

 

تو که خواطر خواه رنگِ مأتمی

 

به اشاره تو جدا شدی چرا

 

تو فرشته ای شبیهِ آدمی

 

...

 

واقعاً عشقِ تو افتخار داره؟

 

آسمونم بی تو کم کم می باره

 

خسته ام از زندگیت بسّه دیگه

 

کاشکی سنگِ دلت کم نیاره

 

...

 

رویِ ساحلِ کنارت تو ندیدی ردِّ پام

 

تو لیاقت نداری با من بمونی آشنام

 

دیونه کنارِ دریا خودنمایی کردی زود

 

حرفِ تو باور ندارم خوش خماری بی وفام

 

...

 

دیگه گل خندیدنت اثر نداره

 

دیگه رویا گفتنت سفر نداره

 

تو بمون با خاطراتِ خوب و بد

 

شب نشینی با دلم سحر نداره

 

...

 

جاسم ثعلبی (حسّانی)16/07/1399

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها:
# ترانه ی خاطر خواه ,
:: بازدید از این مطلب : 770
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 10 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی