#خدا حافظ / فی امان اللّه

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

 

 

تحمّل کردنت سختِ ، چرا بد جوری می نازی

 

تو این رفتارِ گمراهت ، یه روز با من نمی سازی

 

...

 

شکستی مرکبِ عشقم ، رو موجِ سنگِ بدبختی

 

دارم دور میشم از حرفات ، مواظب باش چقد لختی

 

...

 

عرفتک من سهرت اویاک ، شفت طبعک یضر بیّه

 

هویتک ما ردت انساک ، بس ما ترحم اشویّه

 

معنی:

 

چه شب ها با تو می موندم ، ضرر دیدم از آغوشت

 

فراموش کردنت دردِ ، نمی خوام عشقِ سر پوشت

 

...

 

عوفنی . خلینی اجد مستقبلی ، عوفنی . خلینی احس الدنیا الی

 

مرتاح بالوزّک علی فرحان ، من گلک ابعد عن هلی سکران

 

معنی:

 

دور شو آینده ام با تو بدِ ، دور شو حرفایِ تو دلم زدِ

 

یارم . اسایشت دشمنِ من ، بی غم . قوم و نسب مسکنِ من

 

...

 

مرهمِ دردِ غصّه هات دوشم ، دیوانه از شور صدات گوشم

 

عکسام تک تک رو بسوز امشب ، خاطرهات مرده در آغوشم

 

معنی:

 

مرهم الک و اشفی لک اجروحک ، بس عذّبتنی او عذّبت روحک

 

احرگ اصوری اللیله نار ابنار ، کل ذکریاتک تحزن ابنوحک

 

...

 

برو دیگه هم نیا خودت می دونی دیوونه

 

نمی خوام پیش تو باشم که مثل تو فراوونه

 

قسم خوردم در این لحظه جدایی رو پذیرفتم

 

خدا حافظ . خدا حافظ دلم با تو نمی مونه

 

معنی:

 

روح او داعت اللّه اویاک ما ارید الگلب مرهون

 

احبن حر اعیش اوحید ما احب عیشت المسجون

 

حلفت ابروحی اشیل ابعید والفراگ الیحل ضیمی

 

اودعک فی امان اللّه و اسیبن سیبت المجنون

 

...

 

جاسم ثعلبی (حسّانی) 26/07/1399

 





:: برچسب‌ها:
#خدا حافظ / فی امان اللّه ,
:: بازدید از این مطلب : 950
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : سه شنبه 22 مهر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی