من و با خودت ببر

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

من و با خودت ببر

 

از بچّه گی ها یادتِ با هم بودیـــــــــم

 

زنگِ شادیها و غم دستت تو دستــــــم

 

همه جای شهرمون سایه ی به سایـــــه

 

اشک و خندهات میگه دل به تو بستم

 

***

 

توی شوقِ خاطراتِ زنده مونـــدن

 

شادیها چه چه زدن نور علی نــوره

 

دیگه بغضی تو دلم واست نمونده

 

می دونم جنس تو در قلبم بلـوره

 

***

 

رفته بودم مدّ تی سفر به دریــــا

 

فاصله خطی کشیده بر زبونـــــم

 

سال ها دوری تو  چه دردِ سختی

 

خون باریدِ دلم از زخمِ جونـــم

 

***

 

باز برگشتم یه شیرِ زخم خـورده

 

می نگارم لحظه ی آغوشِ گرمـت

 

همه رو از چشم و دل فرا کشیدم

 

یادبودِ اشکِ من گیسویِ نرمـت

 

***

 

اومدم آهسته آهسته پیشــــــــت

 

دل چه شادابِ و خوشتیپ ای خدا

 

سرِ کوچتون همه ماتـــــــم زدن

 

مرد وزن پوشیده جامه ی عـــزا

 

***

 

ایست کردم شوکه شد دلِ نــــــــازم

 

وقتی دیدم درِ خونتون شلوغــــــــــه

 

گفتم ای دل چی شده پلکم خبر داد

 

تند لرزیده ولی شاید دروغـــــــــه

 

***

 

اومدم دلِ شکسته رو ببیــــــــــــن

 

پایِ تابوتت هزار ذره شـــــــــده

 

مثلی اینکه جونم و ازم گرفـــــت

 

راهِ  هموارِ دلم دره شـــــــــــده

 

***

 

زار کردم ناله هایم شنیـــــــدی

 

ای فدایِ عشقِ من رفتی به گــور

 

موندنم بی تو پر از درد و فنـــا

 

من و با خودت ببر به شهرِ دور

 

***

 

جاسم ثعلبی (حسّانی) 02/08/1391

 

 

 

 

 

 

 

 






:: برچسب‌ها:
من و با خودت ببر ,
:: بازدید از این مطلب : 2431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : دو شنبه 1 آبان 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی