رهگذر

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صدایِ پایم شنیدی رهگـــذر

گریه ی قلبم ندیدی رهگــذر

پا زدی رو برگِ دلم تو چـرا

سفر نکن دلم خریدی رهگذر

***

با رفتنت دلم به داری کشیدی

تو رفتی واشکِ چشم رو ندیدی

خدا می دونه کشتی صدها نفر

عاطفه ها با قهرِ قلبت بریدی

***

نرو نرو عذابِ وجدان می گیری

یادت باشه تو مهرِ قلبم اسیـری

چترِ دلت رخنه گرفته بی دلـم

مثل یه غنچه بینوا می میــری

***

یادت باشه گفتم بمون وقتِ سحــر

تو جنگلها می گردی دنبالِ خطـــر

دلم شکستی رو دوشم بارِ تــــــو

بی من نرو تنها می مونی دربه در

***

از بچگی همسایه روبرو بودیـــــم

تو کوچه ها آوازِ زیبا سرودیـــــم

بگو چی شد یه دفعه گم شدی ازم

درِ جدایی بر دل و جان گشودیـم

***

باشه برو خداحافظ بر نگـــــرد

هوا برفی توی دلت خیلی ســرد

منم می مونم عاشقِ عکسِ تـــو

غرق شدم تو موجی از سیلی درد

***

می بخشمت به خاطر اون خدا

توی دلم نشستی درد و جــفا

از یاد تو قلبم و جـــارو زدم

درونِ قلبت بنویس بی وفــا

***

جاسم ثعلبی (حسّانی)06/11/1391

 





:: برچسب‌ها:
رهگذر ,
:: بازدید از این مطلب : 1445
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : جمعه 6 بهمن 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی