مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 عطش

تو و تنهایی و دردت ، توی باغِ غم نشســتی

با صدای نازِ قهرت ، سکوتِ شبها شکستـــی

شب و این همه ستاره ، آسمون پوشیده ابرت

روی قلّه ی فریبت ، کمر بندِ جان نبستــی

***

آخرین دیدارِ قلبت ، ساحلِ رودی خروشـــــان

آبِ صاف آمد دلِ من ، از درونِ چشمه جوشان

سبزه زارِ عاشقی رو ، عطشش سیرابِ مستـی

زندگی با شمع و اشکت ، توی کلبه ات فروزان

***

تو بمون به انتظارم ، روی قایق تو جزیـــــــره

باز گشتم به دیارت ، فکر کنم که خیلی دیــره

نردبان پایش شکسته ، بستنش دوام نـــــداره

دوست دارم پیشت بمونم ، نباشی دلم می گیره

***

دردمُ بهت نگفتم ، نمی خوام تو هم بدونی

ساکتم با درد و زارم ، به کسی نده نشونی

بشکنه دلِ کسی رو ، دلتُ یکجا شکسته

نمیگم دوست ندارم ، نمیگم تنها بمونی

***

نمیخواد یادم بیاری ، اشکِ من در باد رفته

نمی خوام تو دل بکاری ، فتنه های یاد رفته

چشای زیبا نگارت ، نقش بسته تو وجودم

خاطراتِ خوابِ صبحم ، با خیالِ شاد رفته

***

می دونم دلت گرفته ، آسمونت غم می بـــاره

چه کنم تاریکه قلبت ، تو شبم شدی ستــاره

ناله ی دلت شنیدم ، هق هق و آهت به جونم

آرزو دارم یه روزی ، عاشقت  فصلِ بهــــاره

***

جاسم ثعلبی (حسّانی)  15/03/1392

 





:: برچسب‌ها:
عطش ,
:: بازدید از این مطلب : 1613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : پنج شنبه 16 خرداد 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی